środa, 20 marca 2013

Rozczarowanie

Każdy ma swój własny świat,
a wszyscy mamy go wspólnie.
Każdy z nas kochał choć raz
i każdy z nas kochać nie umie.
 
Bo Miłość ta dobra ,jedyna
co serca rozpala i łamie,
ona na mnie wciąż czeka,
a człowiek się ciągle poddaje.
 
Upada i wstaje zmęczony,
szukając wciąż nowych rozwiązań,
gubi się , by znów się odnaleźć,
po ludzku szuka wciąż dobra.
 
Wiara rozpala me serce,
ogniem gorącym i dobrym,
dobrze ,że czuwasz nade mną,
niech serce stanie się wolnym.
Niech umie wybaczać ,zapomnieć
to co złe i co smutne kiedyś.
 
Niech wszystkie fantazje, pragnienia
czmychają precz z mojej głowy.
Niech wytrwam w zadanym mi dziele,
by świat stał się znów kolorowym.
 
Niech kocham znów siostry i braci,
Miłością tą daną od Ciebie,
Niech Pan Mój i Ojciec nas wszystkich,
opieką nas znowu otoczy,
a Miłość tę Twoja -mi wlaną,
niech świat we mnie też zobaczy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz