niedziela, 17 lutego 2013

Posłuchaj Basiu



Basiu ,Basiu, ja to zrobię
Później poprasuję,
Bo ja teraz spisać muszę
Co serce dyktuje.
                  
Moje serce znowu biegnie
Puls w mych rękach słyszę
Drżenie w ciele przypomina
O tym ,że znów piszę.

Muszę tylko chwilą ciszy
W głos z uszu  się wsłuchać.
Później kartkę wziąć do ręki
I w mą podróż ruszać.

Podróż jakże piękna dla mnie
Miłości w niej tyle.
Hymn ku chwale Chrystusowi
Znów z mych uszu płynie.

Biała kartka łzą zroszona
Przyjmuje te dary.
Drżenie w ciele ustępuje,
złożyłam ofiarę.

Tę ofiarę składam Panu
Innych chcę przebudzić.
Wierszem prosto napisanym
Będę tak mu służyć.

Chcę z Chrystusem ich zapoznać
Wszędzie gdzie się daje.
Krzyczeć  głośno-
On  cię Kocha-
I nie skrzywdzi wcale.









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz