piątek, 22 lutego 2013

Proszę



Panie Jezu, Zbawicielu ,w miłości swej wielkiej,
Racz  wypełnić serce moje, Twym ogromnym ciepłem.
Niechaj dusza moja biedna, Twoją zawsze będzie,
Zajmij serce moje Panie, wypełnij doszczętnie.

Chcę byś Mistrzem był dla wszystkich na tym  łez padole,
Pobłogosław dziecię Twoje, popatrz, ja tu stoję.
Ja , co kiedyś Cię nie znałam i wątpiłam w Ciebie,
Teraz proszę o tę łaskę co lód złamie we mnie.

Lód w mym sercu pękać zaczął, kiedy Cię spotkałam,
Łzą zrosiłam me wyznanie, wtedy zrozumiałam.
Łaskę jakże wielką dla mnie dałeś Ty o Chryste,
Nawróciłeś me spojrzenie ,uczucia i siłę.

Siłę dałeś mi w modlitwie  kiedyś zapomnianej,
Wciąż umacniasz moje kroki, nieśmiało stawiane.
Świadoma mej nędzy co w sercu gościła,
Błagam byś uwalniał od złego Twą siłą.

Chcę wierną być Tobie, zawsze Ci oddaną,
Dziękuję Ci Boże ,za Miłość mi daną.
Za uśmiech na twarzy, za serce radosne
Za łaskę spowiedzi, święta Wielkanocne.

Świadoma  Twej mocy, miłości i chwały,
Proszę wciąż umacniaj ,uwalniaj mnie Panie.
Ty wiesz czego brak mi w sercu i na duszy,
Niech wola Twa Chryste, pokusy zagłuszy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz